Problem med Bank-ID

Smarta SBAB tog bort regeln att ange kundens personnummer för att logga in med mobilt bank-id. Eftersom jag har även har min mans bankis på min telefon måste jag varje gång andra i systemet för mobilt bankis. Mindre stress för somliga mer jobb för mig.

Under enkäten som jag nyss svarat på fanns ingen öppen fråga för att ge skälen till mina långa poäng. Rätt oproffsigt. Men nu vet ni......
Margareta Wallroth Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Margareta,

    Tack för att du kontaktar oss. Vi har implementerat QR-kod på hemsidan för att öka säkerheten för dig som kund. QR-koden behöver inte användas om du har Mobilt BankID på samma enhet som du besöker Internetbanken. Det ska även gå bra att ladda ned och använda vår app utan att behöva använda QR-koden.

    Jag tar vidare din feedback angående vår enkät så att rätt avdelning får ta del av den.

    Bästa hälsningar, Elin
    Elin Digital redaktör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.