Bugg

Försöker godkänna en låneansökan via "mina sidor" som medsökande men får bara felmeddelande både vid användning av bank-ID och mobilt bank-ID. En bugg?

Kommentarer

  • Hej Klas,

    Tack för att du kontaktar oss. För tillfället har vi inga tekniska fel rapporterade.Kan du testa att rensa cachen och webbhistoriken i din webbläsare, starta om webbläsaren och försöka igen? Återkom om det inte hjälper.

    Bästa hälsningar, Elin
    Elin Digital redaktör
  • Hej,

    Försöker få igenom en lånelöfte men sidan buffrar oändligt efter godkännande med mobil bankID.

    Det fanns tekniska problem igår, men de skulle ha lösts nu att inga felmeddelanden finns. Ska det funka eller inte?
    Z
  • Hej Z,

    Det verkar som vi fortsatt har problem med signeringen av lånelöfte. Problemet är felanmält, du är varmt välkommen och ringa vår kundservice på 0771 45 30 00 så länge för manuell hantering.

    Bästa hälsningar, Andreas
    Andreas Digital redaktör
  • Det var klockan 17 idag två timmars väntetid på telefon.... Finns någon tidsplan för när felet kan vara åtgärdat eller när ni kan öka på kapaciteten i telefon?
    Mari
  • Hej Mari,

    Tack för att du kontaktar oss!

    Det tekniska problemet med att signera lånelöfte ska vara löst och jag ber dig testa igen.

    Bästa hälsningar, Marie
    Marie Digital redaktör
  • Det tekniska problemet med att signera lånelöfte är inte löst? När kommer ni att åtgärda det?

    Mitt bankid fungerar.


          Vänligen, Jan Unestam -tel 0709-82 83 49
    Jan Unestam
  • Hej igen Jan!

    Enligt vår techavdelning ska problemet vara löst då vi backat en uppdatering i vår lånelöfte tjänst. Funkar det fortsatt inte för dig? Är problemet fortsatt när du ska signera?

    Bästa hälsningar, Andreas
    Andreas Digital redaktör
  • Det fungerar fortfarande inte. Ring mig.

    Provar med andra banker. Hoppas deras signeringar fungerar bättre.
    Jan Unestam

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.