Dålig service!

Hej! Är tyvärr enormt frustrerad efter ett samtal med er kundservice idag. Hur illa får man bete sig när man drämmer luren på framtida möjliga låntagare? Att ni inte heller kan hänvisa till era krav ni ställer på en låntagare får en att undra. Hemsk service, otroligt ledsamt!

Kommentarer

  • Hej Lejla,

    Tack för att du tar dig tiden att höra av dig till oss. Vad tråkigt att höra att du fått ett dåligt bemötande när du kontaktat oss, så ska det givetvis inte gå till. Jag kan inte se ditt ärende eller vad ni diskuterat via detta forum men vill du ha vidare svar är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice igen så hjälper vi dig vidare.

    Vi har även kontaktuppgifter till kundombudsmannen om du vill framföra ditt ärende dit.

    Ha en fortsatt fin dag.

    Bästa hälsningar, Elin
    Elin Digital redaktör
  • Hej!
    Jag har inte fått något svar på min fråga heller!
    Hur är det möjligt?
    / Olga

    Olga Slyvka
  • Hej Olga,

    Tack för att du kontaktar oss. Jag ber om ursäkt om vi har missat att svara på din fråga i detta forum. Skriv gärna din fråga igen så ser jag till att svara så fort som möjligt.

    Har du skickat ett meddelande via inloggat läge är svarstiden just nu cirka två bankdagar.

    Bästa hälsningar, Elin
    Elin Digital redaktör
  • Hej, min låneansökan är klar med alla papper inskickade etc. Jag har fått klartecken av en handläggare hos er att det går bra att flytta mina bolån och jag har också fått besked om vilken ränta som jag ska betala. Men, ni vill att jag ska ringa upp er för att slutföra det sista innan lånehandlingarna skrivs. Det går dock inte att komma fram per telefon för närvarande då det är flera timmars väntetid. Det är ju inget alternativ att vänta flera timmar i en telefonkö. Kan ni maila mig de sista frågorna ni har istället så vi kan slutföra min ansökan? Har också ställt denna fråga via mina meddelanden.
    Ninnie Eidmark
  • Hej Ninnie,
    Tack för att du hör av dig till oss.

    Jag kan tyvärr inte via det här öppna forumet se information om ett enskilt ärende, eller vad som kan ha sagts och bestämts i ditt fall. Jag måste därför be dig att försöka få kontakt med oss igen, antingen via telefon eller om du har möjlighet att skicka ett meddelande till oss via internetbanken. Då kan mina kollegor titta närmare på vad som återstår att göra kring din ansökan.

    Bästa hälsningar. Johannes
    Johannes Digital redaktör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.