Till senaste kommentaren

Jag får SMS från er fast jag inte är kund?

Jag har får sms från er,  där ni påstår att ni gjort uppdateringar  i min ansökan. Problemet är att jag inte har ansökt om något. Detta har hänt vid ett flertal tillfällen.
Jag är inte ens kund hos er.
Vänligen /
Carola Eriksson

Kommentarer

  • Hej Carola,
    Tack för att du hör av dig, och god fortsättning på det nya året!

    Jag beklagar om du får sms från oss om du inte har gjort en ansökan. Det händer ibland att någon annan kund har angett ett felaktigt telefonnummer i samband med en låneansökan. Tyvärr är det inget jag kan åtgärda via det här forumet, om du vill och har möjlighet får du gärna ringa vår Kundservice så kan mina kollegor försöka hitta det felaktiga telefonnumret och rätta till det. Du når dem i så fall på 0771-45 30 00.

    Bästa hälsningar. Johannes
    Johannes Digital redaktör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.