Kundtjänst

1. Sluta säg "just nu" är det många som ringer. Väntetiden är mycket sällan under 50 min. Ni har givetvis designat kundtjänsten så att det ska finnas en viss väntetid för att hålla nere antalet samtal.

2. Om ni faktiskt vill kontakta era kunder; ring fler signaler så man hinner svara om man tex behöver stanna bilen samt prova att ring några gånger. Så funkar det inom andra branscher där man faktiskt är beroende av sina kunder.

3. Håll lite koll på grejerna så vi kunder slipper skicka samma dokument flera gånger.

Kommentarer

  • Hej Simon,

    Tack för att du tar dig tid att kontakta oss och jag tar med mig din feedback till berörd avdelning. När en valt alternativet att bli uppringd ringer vi upp en gång, när vi väl ringer ska vi se till att ringa så många signaler som möjligt. Tråkigt att höra att du fått skicka in samma dokument flera gånger och har haft svårt att nå oss. Hoppas att du fått den hjälp du behöver.

    Önskar dig en trevlig helg.

    Bästa hälsningar, Elin
    Elin Digital redaktör
  • Hej
    Loggade in men sen blev det stopp!
    Försöker uppdatera mina kunduppgifter men lyckas inte så bra!
    Jag skickas hela tiden tillbaka och kommer inte vidare?
    Vad är problemet?
    Rune
  • Hej Rune,

    Tack för att du kontaktar oss. Fungerar det inte för dig att besvara frågorna är du varmt välkommen att ringa vår kundservice så hjälper vi dig vidare.

    Önskar dig en God jul!

    Bästa hälsningar, Elin
    Elin Digital redaktör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.