Till senaste kommentaren

Tekniskt fel vid ansökan om lånelöfte

När man fyllt in erat mall för lånelöfte och sedan ska godkänna sina uppgifter så står det efter man använt Bank id att det är "Tekniskt fel". Är detta ett känt fel? Något som ni kollar upp?
Jacob Wahlström Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Jacob,

    Tack för att du kontaktar oss. T avdelningen har identifierat problemet som du anger och mina kollegor arbetar för att rätta till det, men i dagsläget kan vi tyvärr inte säga när felet kan vara åtgärdat. Du är så länge varmt välkommen och ringa oss för att få hjälp med ett lånelöfte via telefon. Vanligtvis erbjuder vi möjligheten om att bli uppringd och alternativet kommer några minuter in i samtalet.

    Ha en härlig dag!

    Bästa hälsningar, Elin
    Elin Digital redaktör
  • det är fortfarande Tekniska Problem. Kan inte Signera med Ban ID Kommer ni Lösa detta?
    Magnus
  • Hej Magnus,

    Tack för ditt meddelande. Som jag skrev ovan så arbetar vår tech-avdelning fortfarande på problemet och vi hoppas givetvis att det ska vara löst så snart som möjligt.

    Trevlig helg!

    Bästa hälsningar, Elin
    Elin Digital redaktör
  • Hej! Pågår detta fortfarande?
    Patrik Johansson
  • Hej Patrik och tack för ditt meddelande.

    Problemet ska vara åtgärdat.

    Önskar dig en trevlig helg.

    Bästa hälsningar, Andreas
    Andreas Digital redaktör
  • Hej
    Jag får det här problemet idag när jag försöker ansöka om lånelöfte. Är det känt Problem igen?
    Sofie Nohr
  • Hej Sofie och tack för ditt meddelande.

    Nej enligt vår tech avdelning ska problemet vara löst och vi har inte märkt några problem senaste veckorna. Jag ska dock kolla upp det på nytt med dem. Ett tips kan vara att prova och byta webbläsare, fortsätter det krångla för dig är du varmt välkommen och ringa vår kundservice så hjälper vi dig via telefonen.

    Bästa hälsningar, Andreas
    Andreas Digital redaktör
  • Hej,

    Jag har precis samma problem.. Så nej det är inte löst. Har försökt både igår och idag och försöker ringa er för personlig service men får höra att kötiden är ca 1,5 h........ Great. Bra service!
    Felicia
  • Hej
    Det är fortfarandeproblem med att logga in, tre olika webbläsare och samma problem loggar in med mobilt bankid å qr kod dom gånger man ens kommer in på startsidan står det bara oops det blev visst nåt fel å så blir man utloggad men för det mesta blir det bara vanliga laddningssidan för för att sedan åka direkt ut igen.
    Anders
  • Hej Anders och Felicia!

    Problemet är felanmält och vår tech avdelning jobbar på att lösa det. Jag kan inte svara på hur fort det går, så länge är ni varmt välkomna och ringa vår kundservice på 0771 45 30 00 för att lägga upp ansökan via telefonen. I skrivande stund är det 20 minuters telefonkö. Är det kö så får man ungefär fem minuter in i samtalet möjlighet att välja att bli uppringd.

    Önskar er en fin dag!

    Bästa hälsningar, Andreas
    Andreas Digital redaktör
  • Problemet kvarstår den 11 juli. Har er tech support ingen semesterjourservice? Kommer att ringa upp och begära att ni ringer mig, i USA, på er bekostnad.
    Jan Hull
  • Hej Jan, tack för ditt meddelande.

    Problemet ska vara löst, ring gärna vår kundservice på 0771-45 30 00 för att få hjälp att lägga upp en ansökan.

    Trevlig dag!

    Bästa hälsningar, Marie
    Marie Digital redaktör
  • Fortfarande problem.
    Fredrik
  • Hej Fredrik!

    Tack för ditt meddelande. Problemet ska vara åtgärdat. Du är välkommen och ringa vår kundservice för manuell handläggning och felsökning.

    Bästa hälsningar, Andreas
    Andreas Digital redaktör
  • 3 aug.
    Har försökt i 2 dagar att logga in. Problemet är inte löst!
    Med så långa telefontider blir det lite motigt för mig.
    Finns det besked att få?  Peter G.
    Peter Gustafsson
  • Hej Peter och tack för ditt meddelande.

    Tack för du upplyser oss om problemet, jag kontaktar ansvarig avdelning. Är det kö får du vanligtvis fem minuter in i samtalet möjlighet att välja att bli uppringd. Då ringer vi upp dig så snart det är din tur. 

    Bästa hälsningar, Andreas
    Andreas Digital redaktör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.